Primele 7 formulare, în cazul în care care se folosesc mijloace electronice de transmitere la distanță, se depun prin intermediul «Formularului de contact» din cadrul «Spațiului Privat Virtual», în formatele «PDF», «JPEG» sau «TIFF» sau într-o arhivă zip care nu poate depăși 5 MB.

 

Formularele din lista de mai jos, redactate în limbile română și engleză, se editează, se completează și se eliberează/comunică de organul fiscal competent, potrivit legii, fiind semnate de conducătorul unității fiscale, potrivit competențelor sau cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, după caz.

  • Certificat de rezidență fiscală privind aplicarea Convenției/Acordului de evitare a dublei impuneri dintre România și . . . . . . . . . ., pentru persoane juridice rezidente în România (anexa nr. 2);
  • Certificat de rezidență fiscală privind aplicarea Convenției/Acordului de evitare a dublei impuneri dintre România și . . . . . . . . . ., pentru persoane fizice rezidente în România (anexa nr. 4);
  • Certificat de rezidență fiscală privind aplicarea Convenției/Acordului de evitare a dublei impuneri dintre România și . . . . . . . . . ., pentru persoane fizice rezidente în România care desfășoară activitate independentă (anexa nr. 6);
  • Certificat de rezidență fiscală privind aplicarea Convenției/Acordului de evitare a dublei impuneri dintre România și . . . . . . . . . ., pentru persoane rezidente în România (anexa nr. 8);
  • Certificat privind atestarea impozitului plătit în România de persoane juridice străine (anexa nr. 10);
  • Certificat privind atestarea impozitului plătit în România de persoane fizice nerezidente (anexa nr. 12);
  • Certificat privind atestarea desfășurării activității în România de către sediul permanent/sediul permanent desemnat al unei persoane juridice străine (anexa nr. 14);

 

Certificatele prevăzute mai sus, comunicate de organul fiscal competent, semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat digital calificat, prin intermediul «Spațiului Privat Virtual», pot fi verificate de terțe persoane pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, la secțiunea «Servicii Online», serviciul «Verificare documente electronice eliberate» în «Spațiul Privat Virtual», pe baza numărului de înregistrare al documentului și codului de identificare fiscală al persoanei, fiind disponibile în această secțiune pe durata de un an de la data emiterii.