Conversatie deschisa in Pensionare la 11.01.2020
809 1 1
Andra2020
Utilizator neinregistrat
11.01.2020


Buna seara. Am rugamintea de a mi da un sfat la urm problema. Intr o institutie bugetara in carnetul de munca incepand cu data de 01.01.2010 s a facut o inscriere de " reincadrat conform Legii cadru 330/2009". Din păcate s a trecut functia dar s a uitat trecerea salariului . Omul trebuie sa se pensioneze anul acesta..cum se poate face "corectura" avand in vedere ca s au scanat carnetele de munca? Se elibereaza o adeverința unde mentionam ca incepand cu data de 01.01.2010 salariul este...? Conteaza si declarațiile depuse? Ce anume va trebui atasat la dosarul de pensionare? Multumesc anticipat.

Nu exista raspunsuri momentan. Raspunde primul la intrebare.
Raspunde la intrebare

Raspunsul tau va fi vizibil imediat dupa aprobarea de catre unul dintre moderatorii TheExperts.