Documente necesare pentru obținerea numelui / parolei pentru Registrul zilierilor

Publicat de TheExperts | Data: 28.09.2020 | Categorie: Zilieri

Documentele necesare pentru obținerea numelui de utilizator și parolei pentru înființarea Registrului de evidență a zilierilor-formulare editabile: cerere, împuternicire, declarație pe proprie răspundere privind calitatea de reprezentant legal/împuternicit.

Cum se obține parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor

Publicat de TheExperts | Data: 26.09.2020 | Categorie: Zilieri

Numele de utilizator și parola necesare înființării Registrului de evidență a zilierilor se obțin de la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază teritorială își are sediul iar documentele se pot depune atât la sediu cât și online.

Cum se schimbă parola pentru Registrul electronic de evidență a zilierilor

Publicat de TheExperts | Data: 26.09.2020 | Categorie: Zilieri

Schimbarea parolei pentru autorizarea accesului la Registrul de evidență a zilierilor se face prin depunerea, la sediu sau prin trimiterea pe e-mail, către ITM, a unui set de documente. Cererea pentru schimbarea parolei trebuie motivată.

Ce date se completează în Registrul electronic de evidență a zilierilor. Cum și când se transmite

Publicat de TheExperts | Data: 26.09.2020 | Categorie: Zilieri

Care sunt datele care se completează de către beneficiar în registrul de evidență a zilierilor * Cum se transmite Registrul electronic de evidență a zilierilor * Care este termenul pentru completarea și transmiterea către ITM a registrului.

Guvernul a aprobat înființarea agențiilor de mediere între cererea și oferta de muncă zilieră

Publicat de TheExperts | Data: 18.10.2017 | Categorie: Noutati diverse

Guvernul anunță, printr-un comunicat de presă, înființarea agențiilor de mediere între cererea și oferta de muncă zilieră.