Specialiștii ANAF pot fi contactați pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal
Publicat la 29.04.2020 in Noutati diverse
6125 0 comentarii
Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice, a adreselor de email publicate pe site-ul ANAF și a formularului de contact din site-ul ANAF.
Doriți să obțineți informații generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Sunați la Call-Center! sau Completați Formularul de contact!
Este mesajul transmis contribuabililor de către ANAF prin intermediul unui comunicat de presă, în condițiile în care interacțiunea contribuabililor cu instituția ar trebui să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță.
Pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.
În plus față de acestea, având în vedere că liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în această perioadă, vă recomandăm să utilizați și serviciul de asistentă telefonică - Call Center și Formularul de contact.
Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competență a ANAF, vă rugăm să apelați CALL-CENTER instituției, la numărul de telefon 031.403.91.60.
O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate. în plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresă de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.
Sursa: Comunicat ANAF
- Pe acelasi subiect
- E-Transport - Condiții pentru raportare și obținerea codului UIT (sinteză criterii)
- Eliberarea, online, a documentului portabil A1 pentru lucrătorii detașați în spațiul comunitar
- 10 măsuri recente cu impact asupra firmelor și angajaților acestora
- Adeverință angajator pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Declarație pe propria răspundere pentru deplasarea în afara locuinței, în intervalul orar 23:00 - 05:00
- Guvernul a aprobat eșalonarea datoriilor restante de la declanșarea stării de urgență și a prelungit termenele pentru executări și accesorii