Ghid de completare și transmitere formulare - Declarația pe propria răspundere.  

 

  • Completați declarația pe propria răspundere / Anexa Nr. 3 
  • Asigurați-vă că datele datele care se repetă sunt identice cu datele completate în celelalte formulare (cerere și listă). 
  • După ce v-ați asigurat că ați completat toate datele necesare prevăzute de formular și că sunt corect, semnați documentul fie olograf fie cu semnătură electronică. 

 

Ghid de completare și transmitere formulare - Listă 

  • Completați Lista/Anexa Nr. 4 prin introducerea datelor corespunzătoare fiecărei persoane pentru care se solicită indemnizația. Pentru adăugarea mai multor persoane, se dă click pe butonul Adaugă persoană până când se completează informațiile aferente tuturor persoanelor pentru care se solicită indemnizația.  
  • Completare se poate face și prin importarea unui fișier de tip XML, cu opțiunea Importă date din Meniu, Editare.  
  • Semnați documentul olograf sau cu semnătură electronică.  

 

Atenție! Semnătura electronică se va aplica după validarea formularului. 

 

În cazul în care nu aveți semnătură electronică,  fie semnați cu mouse-ul, dacă aveți această opțiune, fie puteți încărca un fișier ce conține semnătura olografă întru-unul din formatele: .jpg, .gif, .png, .tif. 

După semnarea olografă apăsați butonul Validează formularul

Dacă ați completat datele, veți primi mesaj că datele sunt complete și formularul este valid. Va apărea Formular validat și butonul Deblocare formular pe care îl puteți folosi pentru eventuale modificări, după care se reia procesul de validare. 

Dacă nu, veți primi mesaje prin care vei fi atenționat că aveți erori sau că nu ați completat anumite câmpuri. 

 

Important! Dacă nu aveți semnătură electronică, nu puteți folosi mouse-ul pentru semnare și nici un fișier cu semnătura olografă, salvați documentul, printați-l,  semnați-l, scanați-l și încărcați-l cu opțiune Adaugă fișier asigurând văd că formularul inteligentă este completat în totalitate. alvați fișierul. 

 

Ghid de completare și transmitere formulare - încărcarea și transmiterea documentelor 

  • Selectați procedura corespunzătoare: Procedura de acordarea a sumelor prevăzute de art. 6 din OUG 132/2020; 
  • Selectați instituția corespunzătoare județului în care aveți sediul social.  
  • Pentru încărcarea și transmiterea documentelor/fișierelor trebuie să completați datele de contact din interfața platformei; 
  • Încărcați fișierele care conțin formularele completate și semnate în platformă, în dreptul fiecărui tip de formular, apăsând butonul Alege fișier.  
  • Pentru trimiterea documentelor încărcate, dați click pe butonul trimite documente încărcate.  
  • Confirmarea primirii documentelor se va dacă automat, prin primirea unui mesaj în care se comunică faptul că cererea dumneavoastră a fost înregistrată.  

 

Ghid de transmitere documente justificative 

Procedura acordare sume prevăzute de Art. 6 din OUG 132/2020-2.500 telemuncă - depunere documente justificative 

  • Pentru depunerea documentelor justificative, în termen de 30 zile de la acordarea sumei, veți accesa procedura: Procedură acordare sume prevăzute de art. 6 din OUG 132/2020 - 2.500 telemuncă - depunere documente justificative 
  • Documentele justificative se vor încărca în secțiunea dedicată categoriei în care se încadrează 
  • Se acceptă documente în format jpg, jpeg, png, pdf de o dimensiune maximă de 5 MB
  • Atenție! Se va încărca și cererea în baza căreia s-a acordat suma solicitata.
  • După ce v-ați asigurat că ați încărcat toate documentele justificative, apăsați Trimitere documente încărcate.  

  
Atenție! 

  • Vă rugăm să firi atenți la completarea Cui/CIF în interfața platformei, întrucât acesta să fie identic cu cel din formularele încărcate.  
  • Vă rugăm să verificați cu atenție adresa de email indicată în interfața platformei, cât și cea indicată în formularele completate. Adresa de email este foarte importantă în comunicarea cu dumneavoastră prin intermediul platformei. 
  • Dacă după transmiterea documentului în platformă primit mesaj prin care vi se solicită documente suplimentare, înseamnă că nu ați completat corespunzător formularul standard.  
  • În acest caz trebuie să transmiteți toate documentele solicitate urmând instrucțiunile, linkul indicat și codul de acces. 

 

Materialul video poate fi vizualizat aici

 

Sursa: ANOFM