Revisal - salvarea, restaurarea și transferul bazelor de date
Publicat la 19.05.2020 in Registrul general de evidenta a salariatilor
36076 0 comentarii
Salvarea bazelor de date pentru aplicația REVISAL este necesară, pe de o parte, pentru a preveni pierderea datelor (calculatorul se defectează sau este virusat) iar pe de altă parte pentru a realiza transferul de pe un calculator pe altul.
Pe parcursul utilizării aplicației Revisal este necesar să efectueze periodic salvări ale bazei de date, folosindu-se de opțiunea „Salvare bază de date” din tab-ul „Instrumente”, pe care să le stocheze pe suport extern sau în cloud.
Salvarea bazelor de date din Revisal
Salvarea este necesară pentru a preveni pierderea accidentală a datelor ca urmare a unor evenimente nedorite cum ar fi ștergerea accidentală, defecțiuni hardware, virusarea calculatorului, etc. Se recomandă copierea datelor astfel salvate pe un suport extern de stocare: HHD extern, CD, în cloud, etc.
Salvarea bazelor de date se face diferit, un funcție de numărul de angajatori înregistrați în aplicație și de intenția utilizatorului.
Astfel, salvarea bazelor de date pentru toți angajatorii pentru care s-a utilizat aplicația se face din meniul Instrumente, submeniu Salvare baze de date. În locația aleasă drept destinație se vor salva, în foldere distincte, toți angajatorii înregistrați în aplicația Revisal și datele aferente.
Pentru salvarea individuală a bazei de date, respectiv pentru salvarea datelor din registru pentru un anumit angajator, se utilizează opțiunea „Export angajator” din tab-ul „Instrumente”. Se recomandă copierea datelor astfel salvate pe un suport extern de stocare sau în cloud.
Notă: Funcționalitățile „Salvare bază de date” și „Export angajator”, sunt echivalente (conduc la același rezultat) în cadrul aplicațiilor Revisal prin care se gestionează registrul unui singur angajator.
Restaurarea bazelor de date în Revisal
Restaurarea datelor salvate este necesară pentru a muta datele de pe un calculator pe altul. În acest caz, datele salvate trebuie restaurate pe nouă unitate de lucru.
Restaurarea bazelor de date se face diferit, în funcție de nevoia utilizatorului.
Astfel, restaurarea datelor tuturor angajatorilor se realizează din butonul „Restaurare bază de date” din meniul „Instrumente” al aplicației Revisal.
Restaurarea datelor de registru salvate pentru un angajator individual se realizează prin opțiunea „Import angajator” din meniul „Instrumente” al aplicației Revisal.
Notă: Funcționalitățile „Restaurare bază de date” și „Import angajator” sunt echivalente în cadrul aplicațiilor Revisal prin care se gestionează registrul unui singur angajator.
Mutarea bazei de date Revisal de pe un calculator pe altul
Pentru a putea muta cu succes o bază de date pe un alt calculator, este necesar să urmați fluxul următor:
- în aplicația Revisal, versiunile 6.0.6, 6.0.5 și 5.0.8, în secțiunea „Instrumente” aveți următoarele opțiuni pentru salvarea datelor: „Export Angajator” și „Salvare Baze de Date”;
- ulterior, este necesar ca folder-ul obținut să fie copiat local pe cel de-al doilea calculator;
- pe calculatorul al doilea se vor utiliza următoarele opțiuni, tot din secțiunea „Instrumente”: „Import Angajator” sau „Restaurare bază de date” în funcție de ce anume doriți să importați.
- Pe acelasi subiect
- Cum se obține un extras din REVISAL - persoane juridice
- Inspecția Muncii: Ghid de completare și transmitere REVISAL pentru reducerea timpului de lucru (OUG 132/2020)
- ITM atenționează cu privire la apariția unor erori la declararea suspendării / încetării suspendării contractelor de muncă
- Data încetării suspendării contractului de muncă
- Termenul de transmitere REVISAL pentru modificarea, de la 1 ianuarie 2020, a salariilor